Xabier GastaƱaga Baserriko Idiazabal Gazta elaboratzen

2022 urtarrilak 26

Urtarrilak 20-an, Xabier GastaƱaga gure ikasle-ohi antzuolarra izan genuen lanean gure ikastetxean, bertako zenbait ikasgeletako ikasleri, baserriko idiazabal gazta bere baserrian nola elaboratzen duten erakusteko.

Eskola-ingurune berdeagoa eta iraunkorragoa

2022 urtarrilak 24

Aurrera goaz eskola-ingurunearen hobekuntzan, fruta-arbolak landatu ditugu, baratzea hobetu da, jarlekuak eta mahaiak dituzten guneak jarri ditugu eta baratzeko gune berri bat egin da, aire zabalean eskolak emateko ere balio dezakeena.

Aste honetan dendak Halloween tematikarekin zabalduko du denda ostegun eta ostiralean

2021 urriak 26

Ostegun eta ostiral honetan (urriak 28 eta 29), eta 13:30-etatik 15:30-etara, gure dendak Halloween gaiarekin zabalduko ditu ateak, denda horren gisara girotuta eta baita bertan salduko dena baita ere.

EuskoSkills 2021, urriak 19,20 eta 21 de Ficoban

2021 urriak 22

Atzokoarekin eman zitzaion amaiera aurtengo EuskoSkills LH-ko Lehiaketari. Euskadiko 41 ikastetxetako 146 ikaslek hartu zuten parte hiru egunez eta 19 espezialitatetan,  Ficoban ospatu zen lehiaketan.

Gamarra ostalaritza Eskolako denda abian dago jada ikasturte honetarako

2021 urriak 8

Atzo zabaldu zituen bere ateak gure ikastetxeko dendak 2021/2022 kurtsoko beste aktibitate bat bezala. Dendak astero zabalduko ditu ateak bertara gerturatzen diren bezeroei sukaldeko elaborazioak, gozogintzako, opilgintzako eta okintzako produktuak eskaintzeko.

Dendaren ordutegia ostegun eta ostiraletan 13:30-etatik 15:30-etara izango da aurtengo ikasturtean.