Gamarra Ostalaritza Eskolak 700 litro esne eman ditu errefuxiatuentzat.

2021 martxoak 26

2020-2021 ikasturtean zehar, hainbat jarduera solidario egin ditugu Gamarra Ostalaritza Eskolatik.

Sukaldea, Entzun da!!

2021 martxoak 23

Mertxe Guillen Gamarra ostalaritza Eskolan sartu zaigu, bertan urtero 300 ikasleren formakuntza bermatzen da. Ostalaritzako langile profesionalen beharra kontutan hartzea eskatzen duen erreportaia.

Hauek dira Gamarra Ostalaritza Eskolak egindako Egunean Behineko txapelketako irabazleak!

2021-eko martxoak 16

TXAINAk lehen postua lortzeagatik Sifoia eta karga joku bat irabazi ditu eta JANIREk eta PACHEEk zozketa bidezko Elkar-en 50€-ko opari txartela.

Bertako arrainekin elaborazio konplexuak - Asier Gonzalezekin

2021 martxoak 14

Lanbide espezializazio kurtsoa, Asier Gonzalezen eskutik 2021-eko martxoaren 8-tik 11-ra Gamarra Ostalaritza Eskolan.

Xata Roxa Thai Sandwich sagardo erako sagar aparduna eta Gamoneu chip-arekin - Janire Loinaz

2021 martxoak 11

Janire Loinaz, 1º Sukalde Zuzendaritzako ikaslea, 3. sailkatua da,"Xata Roxa Thai Sandwich sagardo erako sagar aparduna eta Gamoneu chip-arekin" sorkuntzarekin, Valle de Aller BHIk antolatutako VII. Sukaldaritza Txapelketa Nazionalean "Xata Rosa"rekin.

vbxgb