Amaia eta Clara Algherotik itzuli dira Erasmus praktikak amaitu ondoren

2022-ko iurriak 1

Gure bi ikasle Amaia eta Clara jada bueltan daude Algherotik (Sardinia).

Gamarrako ikasleak akuaponian hazitako arrainak elaboratzen

2022-ko urriak 1

Atzo Gamarrako ikasleek Biotknifish proiektuan akuaponian hazitako arrainak prestatu zituzten gure ikastetxean.

Gamarra Ostalaritza Eskolak "Eskola Jasangarri" ziurtagiria jaso zuen ekainaren 7-an

2022-ko ekainak 10

Ziurtagiria,  Urdaibaiko Ekoetxean ospatu zen ekitaldian jaso genuen Hezkuntzako Sailburua den Jokin Bildarratzen eskutik. Bertan gure ikastetxeko bi ikasle izan genituen protagonista. Batak AE2030aren barruan egindako proiektua aurkeztu zuen, eta besteak, Jokin Bildarratzen eskutik, "eskola jasangarria" agiria jaso zuen.

Hemendik, eskerrak eman nahi dizkiegu, Arabako ingurugelako aholkulariei eta proiektu hau aurrera eramaten lagundu diguten guztiei.

Gaur, Maiatzaren 17an, LGTBIQ+ fobiaren kontrako nazioarteko eguna Gamarran

2022 maiatzak 17

Goizean ikastetxeko ikasle eta langileak bildu gara eta adierazpen bat irakurri dugu kolektibo honetako pertsonei gure elkartasuna helarazteko eta jasatzen dituzten gehiegikeriak salatzeko.

Gamarrako Ostalaritza Eskolak Eskola Jasangarriaren ziurtagiria lortu du

2022 maiatzak 11

Eskola Jasangarriaren auto-ebaluazioa egin ondoren, eta auditoria-bisita egin eta gero, Natura Ondare eta Klima Aldaketaren zuzendaritzak, Ikaskuntzaren eta Hezkuntza Berrikuntzaren zuzendaritzak, eta Ingurugelak  egindako lana eta iraunkortasunerantz jotzeko konpromisoa aitortzen ditu, eta, horregatik, Eskola Jasangarriaren ziurtagiria ematen dio Gamarrako Ostalaritza Eskolari