Alergenenoen araudi berriaz Ostalariek jakin behar lukeetenari buruzko gakoak

Ostalaritza enpresa eta kolektibitateek, beren bezeroei eskaini beharreko informazioa kontsumitu behar dituzten elikagaien gainean

Astelehenean itzaldi bat eskaini ziguten Fagor Industrialekoek

2020-ko azaroak 25

Joan zen astelehenean Fagor Industrialek Itzaldi bat eskaini zigun Gamarra Ostalaritza Eskolan Sukalde Zuzendaritzako ikasleak prestatzen ari diren erronka berriaren inguruan.

Argoitz San Martín eta Joseba Carmona sarituak Quescrem-ek antolatutako sukaldaritza lehiaketa finalean

2020 otsailak 26

Joan zen astean, Leioako Ostalaritza eskolan ospatu zen Quescrem gazta enpresak urtero antolatzen duen sukaldaritzako finala.

Egin dezagun topa emakume ekintzaile guztien alde!

2020 otsailak 20

Azken urteetan, emakumeek posizio aktibo eta garrantzitsuagoa hartu dute negozioen munduan. Apurka-apurka, emakumeak erabakiak hartzen hasi dira eta erabaki horiek praktikara eramaten.. beraien ekimenari esker  eta iraunkortasunari esker,  ideia edo proiektua aurrera ateratzea lortzen dute.

Erasmus + 2020 Erdi Mailako Ikasle partehartzaileen topaketa Bizkaia Aretoan

2020-ko otsailak 19

Hilak 17, astelehenean, Bilboko Bizkaia aretoan Ikaslanek antolatutako ekitaldia ospatu zen atzerrian praktikak egingo dituzten Gipuzkoa, Bizkaia eta Arabako Erasmus+ 2020 an parte hartuko duten 400 ikasleak biltzeko.

Sartu

Aplikaziorako sarbidea

Ethazi Biltegia

Food for thoughts